وبلاگ نوین‌ویپ

با کاربرد تلفن گویا در آژانس‌های مسافرتی آشنا شوید.

آژانس های مسافرتی از جمله مراکز مشتری محور هستند که بر اساس حفظ مشتری قبلی و جذب مشتری جدید به گسترش کسب و کار خود می پردازند. ناگفته نماند که حفظ مشتری قبلی کم هزینه تر و با اهمیت تر از جذب مشتری جدید است.

دیدگاه مشتری به یک آژانس مسافتی در نگاه اول ایجاد می شود. تبلیغات گسترده در مکان های ویژه باعث شده تا مشتری شما در تماس با شما به دنبال نیازمندی خود باشد. بنابراین پاسخگویی مناسب به این مشتری بسیار با اهمیت است.

ضرورت استفاده از تلفن گویا در آژانس‌های مسافرتی

آژانس های مسافرتی به دلایل متنوع نیاز دارند که پاسخگویی 24 ساعته داشته باشند. یک آژانس مسافرتی به این دلیل که تبلیغات اینترنتی دارد می تواند مشتریان خود را در ساعات مختلف روز جذب نماید.
این ساعات الزاما ساعات کاری نیستند. بعضی از این مشتریان از کشورهای خارجی تماس می گیرند که زبان و ساعات کاری آنها متفاوت است.

این نیازمندی باعث می شود که پاسخگویی چند زبانه و 24 ساعته برای یک آژانس مسافرتی علاوه بر مشتری مداری اهمیت پیدا کند.
تلفن گویا با برقراری منوی صوتی چند زبانه و صندوق صوتی 24 ساعته فرصت های تجاری شما را حفظ می کند. تصور کنید که مشتری عرب شما از حاشیه خلیج همیشه فارس در تماس با تلفن گویای آژانس با این پیغام روبرو می شود:

  1. اللغة العربية رقم واحد
  2. For English press two
  3. برای زبان فارسی کلید سه را بفشارید

و با فشردن کلید یک می تواند منوی صوتی عربی را در اختیار داشته باشد. حال که متوجه شده در ساعات غیر کاری تماس گرفته است این امکان در اختیار او قرار می گیرد که لیست پرواز های جدید را بشنود و برای رزرو پرواز از صندوق صوتی استفاده کند.
پیام صوتی ضبط شده توسط سیستم تلفن گویا به ایمیل شما ارسال می شود و با استفاده از شماره تماس او برایش بلیط رزرو می کنید، با او تماس می گیرید و او را از رزرو بلیط مطمئن می سازید.

کاربردهای تلفن گویا

بسیار اتفاق می‌افتد که مشتریان شما سفر دوباره را تجربه کنند. بر اساس سیاست‌های شرکت شما خدمات ارایه شده بسیار خوب بوده است و مشتری شما از سفر خود لذت برده و تصمیم جدی گرفته که در سفر بعدی نیز از خدمات شما استفاده کند.
حال که پس از چند ماه سفر دیگری را آغاز کرده نام و رسم شرکت شما را فراموش نموده است. به دنبال یک آژانس مسافرتی دیگر رقیب شما توانسته که خدمات خودش را ارایه نماید. حفظ مشتری قبلی همواره شش تا نه برابر ارزانتر از ایجاد مشتری جدید است.

تلفن گویا جهت پیگیری مشتریان شما می تواند از طریق تبلیغات پیامکی مشکل شما را حل کند. ارایه یک پیام کوتاه به تماس گرفته شده پس از پایان تماس حرکت زیبایی است. به این ترتیب از مشتری خود تشکر نموده اید و او را به آدرس اینترنتی خود دعوت کرده اید. این کار را می توانید با استفاده از تبلیغات پیامکی هر ماه تکرار کنید تا مشتریانتان شما را فراموش نکنند.

***

برای خرید و نصب تجهیزات ویپ می توانید با بخش پشتیبانی و فروش شرکت نوین ویپ تماس بگیرید یا به فروشگاه ویپ ما مراجعه کنید.

تلفن تماس: 91029108-021

برچسب ویپ
بدون دیدگاه
مشاوره تلفنی رایگان
مشاوره رایگان با واتس‌اپ