وبلاگ نوین‌ویپ

انتقال تماس در ویپ چیست؟

انتقال تماس یا Call Forwarding عبارت است از انتقال تماس از یک شماره تلفن به شماره تلفن دیگر. این قابلیت در تلفن های منشی مورد استفاده معمول دارد ولی کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. انتقال تماس می تواند به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک انجام شود.

کاربردهای انتقال تماس در ویپ

فرض کنید که تماس تلفنی شرکت شما فقط از طریق منشی منتقل می شود یعنی تماس ابتدا به تلفن منشی رسیده می شود و سپس از این طریق به مدیریت و یا قسمت های دیگر منتقل می شود. این راه معمول انتقال تماس است و یک روش دستی به حساب می آید.

مورد استفاده دیگر وقتی است که تلفن رییس شرکت در حالت لطفا مزاحم نشود قرار دارد در این صورت تماس می تواند به منشی و یا معاونت منتقل شود. همین استدلال برای زمانی رخ می دهد که تلفن رییس پاسخگو نیست. در این حالت نیز می توان تماس را منتقل کرد. در حالتی که یک گیرنده تماس موجود نباشد نیز امکان انتقال تماس وجود دارد.

در نظر بگیرید یک کاربر دارای تلفن روی میزی و یک تلفن SIP نرم افزار بر روی گوشی و یک تلفن دیگر در اتاق دیگر است. می توان با استفاده از قابلیت انتقال تماس ابتدا تماس را به میز کاری کاربر منتقل کرد.

بعد از چند بار زنگ خوردن تلفن اگر کاربر پاسخگو نباشد به تلفن روی گوشی همراه منتقل شود و دوباره بعد از چند بار زنگ خوردن به گوشی میز دیگر منتقل شود تا کاربر تماس را پاسخ بگوید. در صورتی که تماس کلا پاسخ نداشته باشد می توان به یک VoiceMail انتقال تماس داد و یا تماس را قطع نمود. این قابلیت به عنوان مرا بیاب Find me نیز شناخته می شود.

بیشتر بخوانبد
چگونه تماس خود را بر روی موبایل منتقل کنیم؟

***

برای خرید و نصب تجهیزات ویپ می توانید با بخش پشتیبانی و فروش شرکت نوین ویپ تماس بگیرید یا به فروشگاه ویپ ما مراجعه کنید.

تلفن تماس: 91029108-021

برچسب ویپ
بدون دیدگاه
مشاوره تلفنی رایگان
مشاوره رایگان با واتس‌اپ