وبلاگ نوین‌ویپ

نگرشی جامع در تولید سیستم های تلفن گویا

امروزه یکی از مواردی که مورد توجه مهندسین نرم افزار و طراحان سیستم‌ها قرار دارد، رعایت یکپارچگی و جامعیت در نرم افزارها و عملکرد آنها است. بحث جامعیت یا یکپارچگی (Integration) با از بین بردن فاصله بین سیستمها و برطرف کردن مشکلات ناشی از تبدیل سازمانها به جزایر فن آوری، باعث ارتباط خود کار بین زیرسیستمهای مختلف و تسهیل کار کاربران می شود. به طوریکه که بحث سیستمهای جامع نرم افزاری که با یکپارچگی سیستمهایی نظیر برنامه ریزی جامع منابع سازمانی (ERP: Enterprise Resource Planning)، مدیریت زنجیره تامین (SCM : Supply Chain Management)، مدیریت ارتباط با مشتری CRM: Customer Relationship) Management) و زیرسیستمهای دیگر در ارتباط است، به عنوان راه حل نهایی سازمانها و وضعیت مطلوب آنها از منظر فن آوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می شود.

اما این نگرش را در مقیاس های کوچکتر نیز می توان در نظر گرفت و در سیستمهای کوچکتر نیز به کار برد، که یکی از این فضاها، سیستمهای تلفن گویا است. این سیستمها، همان سیستمهایی هستند که در قالب CTI مطرح می‌شوند.

اما چه کاربردهایی را برای این سیستمها می توان مد نظر قرار داد؟

با یکپارچه کردن سیستمهای پردازش تراکنش (TPS: Transaction Processing System) با یکدیگر و با امکانات تلفن گویا و تعامل به کاربر از طریق تلفن (IVR: Interactive Voice Response) می توان به مجموعه ای از مزایا دست یافت که سیستمهای تولید شده را از سایر سیستمها متمایز می کند. بدین ترتیب سیستمهایی حاصل می شوند که نه تنها پاسخگوی امور جاری سازمانها در قالب نرم افزارهای کلاسیک می باشند، بلکه با پیش بینی امکانات تلفنی، این امکان را فراهم می‌آورند که کاربران نهایی و مشتریان، خود بتوانند به صورت مستقیم و با کمترین دانش کامپیوتری از طریق تلفن های معمولی به سیستم متصل شده و بی واسطه اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

با نرم افزارهای تلفن گویای نوین ویپ و با استفاده از یک دستگاه کامپیوتر و یک مودم متصل به آن یا کارت (Dialogic) به آسانی و با سرعت بالا می توانید خودتان سیستم های پاسخگویی صوتی هوشمند را طراحی، ایجاد و راه اندازی کنید.

***

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره VoIP با بخش پشتیبانی نوین ویپ تماس بگیرید. 88003373-021

برچسب ها VoIPویپ
بدون دیدگاه
مشاوره تلفنی رایگان
مشاوره رایگان با واتس‌اپ