وبلاگ نوین‌ویپ

چگونه تماس خود را بر روی موبایل منتقل کنیم؟

از جمله امکانات شبکه‌های ویپ که در مرکز تلفن نوین ویپ ارایه می شود، انتقال تماس یا انتقال مکالمه است. این امکان می تواند به صورت نرم افزاری و سخت افزاری تواما بر روی بستر شبکه تلفن شهری فراهم آید. امکان انتقال تماس بر روی موبایل به عنوان یک امکان ویژه راهکار مناسبی است. اگر شما به صورت فعال با مشتریان خود در تماس هستید این امکان برای شما مفید است. عدم حضور شما در محل شرکت می تواند باعث شود بسیاری از تماس های شما از دست برود و از دست رفتن تماس های شما به معنی نارضایتی یک مشتری است. بسیار اتفاق می افتد که شما به عنوان رئیس شرکت و یا کارمند فعال شرکت پشت میز خود نیستید و برای مثال به انبار رفته اید. انتقال تماس بر روی موبایل راهگشای کار شماست.

هزینه های تماس در این نوع از ارتباط به این صورت خواهد بود. یک هزینه تماس از فرد تماس گیرنده به تلفن شهری شرکت شما و یک هزینه که از تلفن شهری شما به موبایل خواهیم داشت. هزینه اول را فرد تماس گیرنده پرداخت می کند و هزینه انتقال به موبایل را شما پرداخت می کنید.

توجه داشته باشید که برای این انتقال تماس دو خط شهری اشغال شده است. به طور معمول انتقال تماس بر روی موبایل در شبکه هایی که ورودی زیادی دارند و یا از خطوط E1 یا سیپ ترانک (ارائه شده توسط مخابرات، شاتل، صبانت، آسیاتک و... ) استفاده می کنند مفید است. در نهایت شما می توانید جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز تلفن نوین ویپ ارتباط برقرار کنید.

***

برای خرید و نصب تجهیزات ویپ می توانید با بخش پشتیبانی و فروش شرکت نوین ویپ تماس بگیرید یا به فروشگاه ویپ ما مراجعه کنید.

تلفن تماس: 91029108-021

 

برچسب ویپ
بدون دیدگاه
مشاوره تلفنی رایگان
مشاوره رایگان با واتس‌اپ